Ήδη από χθες, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι γιατροί είχαν ξεκινήσει την διαδικασία των προβλεπόμενων τεστ για την εξακρίβωση της εγκεφαλικής λειτουργίας του παιδιού, στις οποίες το 2,,5 ετών κοριτσάκι δεν παρουσίασε καμία αντίδραση.

Για την διαδικασία είχαν ενημερωθεί προηγουμένως οι γονείς του κοριτσιού, που όλες αυτές τις μέρες παρέμεναν στο ΠΑΓΝΗ, κοντά στο παιδί τους.

 

Πηγή: tovima.gr