Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Συνάντηση 30 λεπτών είχαν Μητσοτάκης-Ομπάμα | Τι συζήτησαν

Apothiki Workshops Banner2 750

Συνάντηση 30 λεπτών είχαν Μητσοτάκης-Ομπάμα | Τι συζήτησαν
22.06.2023 | 12:38

Συνάντηση 30 λεπτών είχαν Μητσοτάκης-Ομπάμα | Τι συζήτησαν

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Ελλάδα

Ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε νωρίτερα με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα στο Σταύρος Νιάρχος.

«Ήταν μεγάλη χαρά να μιλήσω με τον @barackobama σήμερα στην Αθήνα. Οι αξίες που και οι δύο μοιραζόμαστε και που αντηχούν ίσως λίγο πιο δυνατά εδώ, στον τόπο όπου γεννήθηκε η Δημοκρατία, ήταν το κοινό νήμα στη συζήτησή μας σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κοινωνίες και οι νέοι μας σήμερα. Ανυπομονώ να τον υποδεχτώ ξανά σύντομα», έγραψε στο Τwitter ο κ. Μητσοτάκης.

Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel