Το σούπερ μάρκετ που θα είναι έκτασης περίπου 400 τ.μ., πρόκειται να στεγαστεί στο παλιό κελί του Αγίου Νικολάου (το λεγόμενο Σαμαράδικο), που ανήκει στην ιερά μονή Μεγίστης Λαύρας.
Για το ζήτημα, έχουν ήδη ξεκινήσει οι πρώτες αντιδράσεις, με τον Γέροντα Πρόδρομο να μην συμφωνεί με την εξέλιξη.
«Το Άγιο Όρος βγάζει Αγίους, μη γίνει θύμα της εκκοσμίκευσης. Κατανοούμε την ανάγκη μοναστηριού να αξιοποιεί τα περιουσιακά του στοιχεία όμως όταν ένα ζήτημα αγγίζει τα όρια της φαιδρότητας πρέπει να βγούμε μπροστά και να διαφυλάξουμε τα στοιχεία του μοναχισμού στο Περιβόλι της Παναγίας».





























