Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Αυτοκίνητο με δύο επιβαίνοντες έπεσε στο λιμάνι της Πύλου

Apothiki Workshops Banner2 750

Αυτοκίνητο με δύο επιβαίνοντες έπεσε στο λιμάνι της Πύλου
16.12.2023 | 19:42

Αυτοκίνητο με δύο επιβαίνοντες έπεσε στο λιμάνι της Πύλου

Συντάκτρια:  Δέσποινα Βασιλειάδου
Κατηγορία: Ελλάδα

Ενα Ι.Χ αυτοκίνητο, στο οποίο φέρεται να επέβαιναν δύο άτομα, έπεσε πριν από λίγη ώρα στο λιμάνι της Πύλου.

Οπως αναφέρει το ertnews.gr, aυτή την ώρα γίνεται υπεράνθρωπη προσπάθεια για τη διάσωση των επιβατών του οχήματος που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στο βυθό.

Ηδη γίνονται προσπάθειες από ερασιτέχνη δύτη, ενώ στην περιοχή έχει κληθεί τόσο το Λιμενικό όσο και η Πυροσβεστική Υπηρεσία για να συνδράμουν στις προσπάθειες απεγκλωβισμού.

 

Πηγή: Lifo.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel