Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Αγρότες έβαλαν φωτιά έξω από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Apothiki Workshops Banner2 750

Αγρότες έβαλαν φωτιά έξω από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ
30.01.2024 | 12:48

Αγρότες έβαλαν φωτιά έξω από τα γραφεία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Ελλάδα

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στη μοναδική είσοδο – έξοδο της Υπηρεσίας

Το μεσημέρι της Δευτέρας (29/1), αγρότες έβαλαν φωτιά σε δεμάτια με άχυρο που ήταν τοποθετημένα πάνω σε παλέτες, έξω από τον ΟΠΕΚΕΠΕ Στερεάς στη Λαμία.

Οι φλόγες πολύ γρήγορα φούντωσαν με τους καπνούς να «πνίγουν» τον περιβάλλοντα χώρο, ωστόσο η Πυροσβεστική Υπηρεσία έσπευσε στο σημείο άμεσα και με τέσσερις πυροσβέστες, προχώρησαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στη μοναδική είσοδο – έξοδο της Υπηρεσίας.

Μάλιστα, στο σημείο βρίσκοταν και η Αστυνομία, όπου προχώρησαν σε μια προσαγωγή.

Πηγή: agrocretanews.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel