Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE, περισσότερα από 153.000 άτομα επισκέφτηκαν την AGROTICA, κατά τη διάρκεια του τετραημέρου.
Από 1-4 Φεβρουαρίου, η έκθεση προσήλκυσε 153.623 επισκέπτες, αριθμό αυξημένο κατά 34,9% σε σχέση με το 2022.
Οι εκθέτες αποκόμισαν την αίσθηση ότι επρόκειτο για την καλύτερη AGROTICA των τελευταίων ετών, όχι μόνο λόγω του μεγάλου αριθμού των επισκεπτών, αλλά κυρίως λόγω των συμφωνιών, που κλείστηκαν.
Πηγή: rthess.gr





























