Στις ίδιες δηλώσεις της η υπουργός Εργασίας ανέφερε ότι άνοιξε η πλατφόρμα για τους συνταξιούχους οι οποίοι θέλουν να συνεχίζουν να εργάζονται. Οι ενδιαφερόμενοι, σημείωσε η Δόμνα Μιχαηλίδου, πρέπει να κάνουν μία αίτηση ηλεκτρονικά στον ΕΦΚΑ, έτσι ώστε να μπορούν να λαμβάνουν το 100% της σύνταξής τους και όχι το 70% όπως ίσχυε έως τώρα.
Πηγή: LIFO.gr





























