Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Λάρισα: 35χρονη ξυλοκοπήθηκε στη μέση του δρόμου από τον σύντροφό της - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Apothiki Workshops Banner2 750

Λάρισα: 35χρονη ξυλοκοπήθηκε στη μέση του δρόμου από τον σύντροφό της - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
02.03.2024 | 09:02

Λάρισα: 35χρονη ξυλοκοπήθηκε στη μέση του δρόμου από τον σύντροφό της - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Ελλάδα

Επίθεση σε βάρος 35χρονης γυναίκας από το σύντροφό της σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής (1/3), στη συνοικία του Ιπποκράτη, στη Λάρισα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του onlarissa.gr, η ένταση που φέρεται να υπήρξε μεταξύ του νεαρού ζευγαριού και έγινε αντιληπτή από τους γείτονες κατέληξε σε ξυλοδαρμό.

Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε περί τις 8 μ.μ. ενώ στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για τις πρώτες βοήθειες στη γυναίκα, η οποία μεταφέρθηκε στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας για περαιτέρω εξετάσεις.

Για τον εντοπισμό του δράστη έχει εξαπολυθεί ανθρωποκυνηγητό από τις Αρχές.

 

Πηγή: Protothema.gr

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel