Την παραμονή της Εθνικής Επετείου, την Κυριακή 24 Μαρτίου 2024, ο δήμος Πειραιά, θα τοποθετήσει μια μεγάλη ελληνική σημαία στην επιφάνεια της θάλασσας. Η δράση θα γίνει στον Όρμο της Αφροδίτης στην Πειραϊκή κοντά στη Σχολή των Ναυτικών Δοκίμων, τιμώντας με αυτό τον τρόπο τις μάχες των Ελλήνων στη θάλασσα.
Πηγή: LIFO.gr





























