«Στοπ» μπήκε από πλευράς του πρωθυπουργού στην γιορτή που είχε προγραμματιστεί για σήμερα για τα 25 χρόνια λειτουργίας του Μετρό.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, η ΣΤΑΣΥ είχε προγραμματίσει την ετήσια κοπή πίτας που γίνεται κάθε χρόνο αυτές τις μέρες, ωστόσο επ’ αφορμής αυτής της εκδήλωσης θα γινόταν και μία μικρή γιορτή για τη συμπλήρωση 25 ετών από την έναρξη λειτουργίας του μετρό. Σε αυτήν προγραμματισμένο να δώσουν το «παρών», πέραν των εργαζομένων και της διοίκησης της εταιρίας, ήταν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, άλλα μέλη της ηγεσίας του Υπουργείου, ανώτερα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ κ.ο.κ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτό που θα γίνει είναι η κοπή της πίτας και κανένας άλλος εορτασμός.
Πηγή: protothema.gr





























