Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Μεγάλη συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας για την Ουκρανία -Τρία χρόνια από την ρωσική εισβολή [εικόνες]

Apothiki Workshops Banner2 750

Μεγάλη συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας για την Ουκρανία -Τρία χρόνια από την ρωσική εισβολή [εικόνες]
24.02.2025 | 09:58

Μεγάλη συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας για την Ουκρανία -Τρία χρόνια από την ρωσική εισβολή [εικόνες]

Συντάκτης:  FM 100 Newsroom
Κατηγορία: Ελλάδα

Η ουκρανική κοινότητα της Αθήνας πραγματοποίησε πορεία και συγκέντρωση στην Αθήνα την Κυριακή (24/2) τιμώντας την τρίτη επέτειο από την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

Αρκετοί άνθρωποι με ουκρανικές σημαίες και πλακάτ στα χέρια ζήτησαν τα μπει ένα τέλος στον πόλεμο που ξέσπασε το 2022 όταν η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου. Μάλιστα στο πλαίσιο της διαδήλωσης, οι συμμετέχοντες ενεργοποίησαν ηχητικά σήματα συναγερμού, υπενθυμίζοντας ότι ο πόλεμος είναι σε εξέλιξη.

Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 15:00 από τον σταθμό «Πανεπιστήμιο» με πορεία προς το Σύνταγμα και περιλάμβανε ομιλίες, καλλιτεχνικές παραστάσεις και συμμετοχή στην παγκόσμια πρωτοβουλία Global Alarm. Η δράση εντάχθηκε στην παγκόσμια εκστρατεία #StandWithUkraine, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του διεθνούς κοινού για τις συνέπειες της ρωσικής επιθετικότητας.

Δείτε εικόνες από την συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας:

sygkentrosi oykrania kentro athinas 10485484

sygkentrosi oykrania kentro athinas 848

sygkentrosi oykrania kentro athinas 47 878

sygkentrosi oykrania kentro athinas 345

sygkentrosi oykrania kentro athinas 159

 

 

 

 

 

Πηγή: iefimerida.gr

 

Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel