Αρκετοί άνθρωποι με ουκρανικές σημαίες και πλακάτ στα χέρια ζήτησαν τα μπει ένα τέλος στον πόλεμο που ξέσπασε το 2022 όταν η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου. Μάλιστα στο πλαίσιο της διαδήλωσης, οι συμμετέχοντες ενεργοποίησαν ηχητικά σήματα συναγερμού, υπενθυμίζοντας ότι ο πόλεμος είναι σε εξέλιξη.
Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 15:00 από τον σταθμό «Πανεπιστήμιο» με πορεία προς το Σύνταγμα και περιλάμβανε ομιλίες, καλλιτεχνικές παραστάσεις και συμμετοχή στην παγκόσμια πρωτοβουλία Global Alarm. Η δράση εντάχθηκε στην παγκόσμια εκστρατεία #StandWithUkraine, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του διεθνούς κοινού για τις συνέπειες της ρωσικής επιθετικότητας.
Δείτε εικόνες από την συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας:





Πηγή: iefimerida.gr





























