Βρίσκεστε εδώ:Αρχική>>Ελλάδα>>Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Ερντογάν -Τι είπαν

Apothiki Workshops Banner2 750

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Ερντογάν -Τι είπαν
26.02.2025 | 17:18

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Ερντογάν -Τι είπαν

Συντάκτης:  Παναγιώτης Σκαπέτης
Κατηγορία: Ελλάδα

Συνομιλία με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο Έλληνας πρωθυπουργός ευχήθηκε στον Τούρκο πρόεδρο για τα γενέθλιά του.
 
Οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τις διμερείς σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας και τις περιφερειακές εξελίξεις.
 
Πηγή: 
Ακολουθήστε το limnosfm100.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Μοιραστείτε το
youtube channel