Το θέμα έχει αναδείξει κατ’ επανάληψη ο σταθμός μας μέσα από ρεπορτάζ, παρεμβάσεις ασθενών και συνεντεύξεις.
Όπως μας είπε, λοιπόν, ο κ. Ροϊλός έχει ήδη υπάρξει συνεννόηση με τον διευθυντή της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Τζανείου Νοσοκομείου, κ. Αθανασιάδη, προκειμένου οφθαλμίατρος από το Τζάνειο να επισκέπτεται σε τακτά χρονικά διαστήματα τη Λήμνο για την παρακολούθηση των ασθενών και για την ενέσιμη θεραπευτική τους αγωγή, η οποία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτός Νοσοκομείου.
Η λύση αυτή αποτελεί μια προσωρινή διέξοδο μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία πρόσληψης μόνιμου οφθαλμιάτρου μέσω της προκήρυξης που βρίσκεται σε εξέλιξη!





























