Οι εργασίες περιελάμβαναν τον καθαρισμό των ρεμάτων από φέρτα υλικά, χόρτα και απορρίμματα που με τον καιρό είχαν συγκεντρωθεί στις κοίτες, παρεμποδίζοντας την ενδεχόμενη ροή νερού.
Επίσης, το συνεργείο του δήμου, ασχολήθηκε και με άλλα ζητήματα της καθημερινότητας του χωριού.




























