Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Δήμαρχος Λήμνου, κ. Ελεονώρα Γεώργα, η οποία απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, ενώ κεντρικός ομιλητής ήταν ο Ελληνοκαναδός επιχειρηματίας κ. Γεώργιος Κωνσταντέλλης, ο οποίος μοιράστηκε με τους αποφοίτους πολύτιμα μηνύματα ζωής και στοχοθεσίας. Η βραδιά κορυφώθηκε με την απονομή των τίτλων απολυτηρίου και των επαίνων στους μαθητές, οι οποίοι φόρεσαν τις παραδοσιακές τηβέννους, ολοκληρώνοντας έτσι με τον πιο όμορφο τρόπο τον κύκλο της γυμνασιακής τους διαδρομής.
Η Ανακοίνωση του Γυμνασίου Μούδρου
Με συμμετοχή πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση αποφοίτησης της Γ' τάξης του 2026 στο Γυμνάσιο Μούδρου "Αργύριος Μοσχίδης". Στην εκδήλωση απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό η Δήμαρχος Λήμνου κ. Ελεονώρα Γεώργα. Επίσημος προσκεκλημένος και ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Γεώργιος Κωνσταντέλλης, Ελληνοκαναδός αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας της εταιρείας Protasis Pharmaceuticals, με καταγωγή από τα Καμίνια της Λήμνου, με ανθρωποκεντρική αντίληψη, πλούσιο επιστημονικό έργο και εξαιρετικά επιτυχημένη επαγγελματική πορεία. Η ομιλία του απευθύνθηκε στους αποφοίτους και αποτέλεσε έμπνευση για το πολυπληθές ακροατήριο, εστιάζοντας στις έννοιες της ηγεσίας, της επαγγελματικής καθοδήγησης, της προσωπικής στοχοθεσίας και εξέλιξης. Κλείνοντας την ομιλία του τόνισε τα λόγια του Γιώργου Σεφέρη: «Το να διαγράφεις ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι σαν να διαγράφεις ένα αντίστοιχο κομμάτι από το μέλλον».
Την εκδήλωση παρουσίασαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Θεοδώρα Λυμπέρη και οι εκπαιδευτικοί κ. Χρυσούλα Μέρμηγκα και κ. Κωνσταντίνος Βρύζας.
Παρουσιάστηκαν δράσεις εξωστρέφειας και ευρωπαϊκά προγράμματα του σχολείου στο πλαίσιο των Open Days και προβλήθηκαν αποχαιρετιστήρια βίντεο των γονέων-κηδεμόνων, των εκπαιδευτικών και αναμνηστικό βίντεο των ίδιων των αποφοίτων.
Η εκδήλωση πλαισιώθηκε μουσικά από τη χορωδία και τους μουσικούς του σχολείου μας με την καθοδήγηση του καθηγητή Μουσικής κ. Γιώργου Ρουσόπουλου, ο οποίος τιμήθηκε στο τέλος της εκδήλωσης για την προσφορά του στο σχολείο. Επίσης ο κ. Γιώργος Ματούσης, γονέας αποφοιτησάντων μαθητών, με τη συνοδεία της μικρής κόρης του Ελισάβετ, αφιέρωσε τραγούδι στους αποφοίτους. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μουσικά και χορωδιακά με τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου που αφιέρωσαν το δικό τους τραγούδι στα παιδιά που αποφοίτησαν.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την απονομή αντιγράφων τίτλου απολυτηρίου και επαίνων στους/στις αποφοίτους, που φόρεσαν την τήβεννο και το καπέλο αποφοίτησης και παρέλαβαν τα δώρα τους σε μια λαμπρή και συγκινητική τελετή. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την οργάνωση και υποστήριξη της εκδήλωσης!
Θερμές ευχαριστίες στη Δήμαρχο Λήμνου κ. Γεώργα για την παρουσία της και τα καλά της λόγια, καθώς και τον Αντιδήμαρχο Μούδρου κ. Μυρτζανή και τον Πρόεδρο της Κοινότητας Μούδρου κ. Ζουπαντή, που παρευρέθηκαν!
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Κωνσταντέλλη για την παρουσία και την ομιλία του στην εκδήλωση, καθώς τον Πρόεδρο του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Γκατζιώνη, που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση, επισφραγίζοντας την αγαστή συνεργασία του Πανεπιστημίου Αιγαίου με το σχολείο.
Πολλές ευχαριστίες στον Πολιτιστικό Σύλλογο Μούδρου "Παύλος Κουντουριώτης" για την τεχνική υποστήριξη και την παρουσία του πατρός Ιωάννη Πρόνιου στην εκδήλωση.
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς και κηδεμόνες, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου που παρευρέθηκαν, τίμησαν το σχολείο με την παρουσία τους και μοιράστηκαν τη χαρά και τη συγκίνηση της αποφοίτησης του 2026.
https://mail.limnosfm100.gr/limnos/item/88212-mesa-se-klima-sygkinisis-i-teleti-apofoitisis-tou-gymnasiou-moydrou-gia-to-2026.html#sigProIdefa36f0e38





























