Γράφει η χειρουργός οδοντίατρος D.D.S. Μαρία Χρ. Αποστόλου
Γράφει ο Πέτρος Κεχαγιάς
MSc Νευροψυχολόγος, Ψυχοθεραπευτής
Αν έχετε ακουστά την καμπύλη του άγχους, τότε θα γνωρίζετε πως πρέπει να αποφεύγετε το πολύ άγχος! Μισή κουταλιά της σούπας αρκεί!
Γράφει η Φανή Λούγκλου Κλινική Παιδοψυχολόγος, ΜΑ - Παιδαγωγός
Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι όσα παιχνίδια κι αν έχει ένα παιδί βρεφικής ή προσχολικής ηλικίας, προτιμά να παίζει με τις κατσαρόλες και τις κουτάλες της μαμάς, να βάζει τα χέρια του σε ντουλάπια, συρτάρια, κάτω από τα μαξιλάρια του καναπέ και να ασχολείται με οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο, εκτός από τα κανονικά του παιχνίδια.
Γράφει ο Θεόδωρος Ι. Μπαβέας
Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι κάθε ηλικία έχει διαφορετικές βιολογικές παραμέτρους και ανάγκες, σε ποσότητα και ποιότητα θρεπτικών ουσιών, ώστε κάθε ηλικία να έχει μια σωστή διατροφή ( υδατάνθρακες ,πρωτεΐνες λίπη ιχνοστοιχεία βιταμίνες )γιατί ζωή δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς σωστή διατροφή και κυρίως νερό ,όταν μάλιστα οι ερευνητές έχουν αποδείξει ότι η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρολό στη διεργασία της γήρανσης, η οποία ξεκινά πολύ νωρίς από τη παιδική ηλικία.
Γράφει η Φανή Λούγκλου Κλινική Παιδοψυχολόγος, ΜΑ - Παιδαγωγός
"Θα τα κάνω αργότερα", "δεν μας έβαλε τίποτα", "θα πάμε εκδρομή", "τα ξέρω". Οι πιο συνηθισμένες δικαιολογίες για να αποφύγει το παιδί να μελετήσει. Υπάρχει τρόπος να τις ξεπεράσουμε; Όλοι οι γονείς θα ήθελαν να υπάρχει ένας μαγικός τρόπος να ενθαρρύνουν το παιδί να μελετήσει στο σπίτι.
Γράφει η Φανή Λούγκλου Κλινική Παιδοψυχολόγος, ΜΑ - Παιδαγωγός
Η υπευθυνότητα απέναντι στη μελέτη βοηθά τα παιδιά να γίνουν υπεύθυνοι ενήλικες που κρατούν τις υποσχέσεις του, ανταπεξέρχονται σε προθεσμίες και υποχρεώσεις και μπορούν να πετύχουν στη δουλειά τους.
Γράφει η Φανή Λούγκλου Κλινική Παιδοψυχολόγος, ΜΑ - Παιδαγωγός
Συνήθως, όταν θέλουμε να πειθαρχήσουμε τα παιδιά μας, χρησιμοποιούμε την ανταμοιβή και την τιμωρία.
Γράφει η Φανή Λούγκλου Κλινική Παιδοψυχολόγος, ΜΑ - Παιδαγωγός
Η καλύτερή σας φίλη έχει έναν έφηβο γιο που βγάζει τα σκουπίδια έξω χωρίς να του το ζητήσουν. Η ξαδέρφη σας έχει ένα δίχρονο που βάζει το ποτήρι του στο νεροχύτη μόλις πιει το γάλα. Από που εμφανίστηκαν αυτά τα παιδιά-θαύματα;
Γράφει ο Πέτρος Κεχαγιάς
MSc Νευροψυχολόγος, Ψυχοθεραπευτής
Οι άνθρωποι μαθαίνουμε από την πρώτη στιγμή της ζωής μας μετά τη γέννηση. Η μάθηση είναι μία από τις πιο χρήσιμες και ανταποδοτικές ανθρώπινες συμπεριφορές και συμβαίνει καθημερινά στη ζωή μας, ακόμη και όταν δεν το συνειδητοποιούμε.
Από το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, Θ. Ασκητή
Ήρθε το φθινόπωρο. Αναρωτιόμαστε πότε πέρασε το καλοκαίρι, πόσο γρήγορα.
Φιλοξενία ιστοσελίδας Operon